ما را در سایت مامن امن من دنبال میکنید
برچسب: رویایی, نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:19
هی! ببین چی پیدا کردممم، این البته دو جور نوستالژی ه، یکی اهنگ و متنش، یکی هم خوانندش!http://www.gavazn.com/song/1028.htmمیرقصد زندگی در جام چشم تووو، سر زد صبح امیددد از شام چشم تووو، من رام چشم تو، همچون چشم تو خموشم، چون سر گیسویت خانه بر دوشششممممهییی، ببین چه چیزای دیگه ای هم پیدا کردمممچی از این بهتر اخه؟؟ از اینکه هرجا رو نیگا کنی خاطره داشته باشی ... حالا تو خیابونا باشه، تو خونه باشه، تو گوشی باشه، تو کامپیوتر باشه... به هر جا بنگرُم کوه و در و دشت نشان از قامت رعناتُ بینُم :)پ.ن: باورت میشه داره یک سال میشه؟؟؟؟ تصورش سخته اصلا.... خدا رو شکر :)پ.ن2: عزیزم بازم کامنتات مامن امن من...ما را در سایت مامن امن من دنبال میکنید
برچسب: سالگرد, نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:19
ولی خب فرصت نشد اینجا بذاریمش، راستش من چون خیلی دلم میخواست که پستی قبل از اون پست نیاد توی سال جدید، هی پست نذاشتممم، ولی امروز که خبر خیلی خوب و مهمی دادی دیگه نمیشددد
اما برای اینکه جای اون پست محفوظ بمونه، اینا رو اینجا نوشتم تا بهدا با پست خودت پرش کنییی:***
مامن امن من...ما را در سایت مامن امن من دنبال میکنید
برچسب: انتخابات, نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:19
ما را در سایت مامن امن من دنبال میکنید
برچسب: قدر, نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:19
سلامممممسوپراایییزززززدیدی پست گذاشتممم؟؟؟ :))منتظر جواب کامنتت بودم دیدم جواب ندادی گفتم پیش دستی بکنم من پست بزارم. البته سوژه اش برای چند روز پیشه وقتی که اومده بودی خونموناین موضوع (نه دقیقا خود این موضوع بلکه اصل ماجرا این حاج صفی و شجاعی یکی از مصداق هاش هست) چند بار دیگه هم رخ داده بود و به نظر بهونه خوبی هست برای نوشتنببین بارها شده از من می پرسی تو چرا وقتی روی یه مساله ای (مثل مسائل سیاسی) یا مسائلی که توی زندگی دخالت مستقیم داره حساسیت نشون می دی از دین ولی مثلا نمازت رو میزاری آخر وقت می خونی؟! به نظرم خیلی بحث مهمیه این قضییه. اول از همه باید مشخص بکنم که قسمت دوم گزاره ات کام مامن امن من...